03 lapkričio 2011

Delčios dietos dienoraštis-pirmai dienai praėjus

Sveiki,
Žinot, šiandien esu labai laiminga :) Antroji  Delčios dietos diena, o jau minus du kg po vakarykštės dienos! Žinoma aš suprantu, kad tai didžiąja dalimi skyčių, pasišalinusių iš organizmo, sąskaita, tačiau vistiek labai džiugina. Be abejonės tikėjausi minuso. Tarkim optimistinė prognozė buvo minus vienas kilogramas per dieną. Minus du pranoko visus lūkesčius :) Dėl svaigimų, alpimų ir kitų dalykų. Esu skaičiusi, kad dietų metu gali svaigt galva  (jei drastiškos dietos) arba imti ją skaudėti. Tam, kad neskaudėtų, tai patartina išgert labai daug vandens. Aš vakar išbėriau du su "uodega" litro negazuoto vandens. Nei svaigimų, nei galvos skausmų nėra. Tfu tfu tfu, taip sakant. Vienintelis nemalonus dalykas, tai jau prieš užmiegan pilvas maršą sugrojo. Nemalonu. Tačiau, kaip šiandien parodė svarstyklės, aš turiu puikiausią motyvaciją nepasiduoti :)

Šiandien ketinu išmatuoti kiek tiksliai gramų ko suvartoju, kiek tai bus kcal. Kiek apskritai gaunasi angliavandenių, baltymų ir riebalų. Bet tai bus rytoj su antros dienos rezultatais :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą