20 gruodžio 2010

Kas čia daros?!

Šiandien aš "nuskausminta" finansiškai, tai pikta kaip devyni šeškai Ką gavau dovanų pinigais, tai šiandien atidaviau. Nafig orą, nafig sniegą, nagif maušius važinėjančius be šviesų Tiesą sakant labai pykstu, nes kelinti metai iš eilės šiuo metu kas nors nutinka. Prieš kelsi metus, per savo gimšę, pralėkiau autobusų juosta, ir o varge, kaip tik tądien buvo įjungtas "fotoaparatas". Praeitais metais per Kūčias į mašiną įpiešė bobausis, tai mums daug kainavo realiai, tai mašiną kapitaliai pagadino (jau nekalbant apie nervus), o šiemet į šikną įpiešė vienas toks apuokas, o aš dar ir kalta likau Žodžiu, šiandien aš žalia iš pasiutimo Sušalau žiauriai, vaikas beveik penkias valandas liko nevalgęs jaučiausi prasčiausia mama pasaulyje


Užtaikiau ant kažkokio bobausio, kuris iškart mentus iškvietė, o paskui vapėjo apie savo lemputę išdaužtą. Sakau tai kiek ta tavo lemputė kainuoja. Mykė mykė, mykė mykė. Galop galvoju, pašol nafig, jei jau mentus išsikvietei, tu gi įpiešei, ne aš. Bet kai teko valandą stovėt, tai pati paskambinau mentams. Sakau taip ir taip, kvietėm, baigiu sustirt, iš papų pieniniai ledai darosi (žinoma ne taip pasakiau, pasakiau, kad maitinu, ilgai laukiam, šalta, papinukė su vyru), tai jau taip pradėjo mergužėlė vaipytis, kad liepiau prisistatyti. Tai nuburbuliavo kažką. Prašau dar kartą prisistatyt pavarde. Sako prisistačiau vardu (suprask, kad jos vardas "buburububu" ), o pavardės sakyt neprivalo. Tada sakau, "ar pokalbius įrašinėjate?". Sako "taip", sakau "labai gerai, žinosiu kur kreiptis dėl vardo, pavardės patikslinimo ir skundų" (bjaurybė aš , bet buvau išsigandau, kad neperšalčiau jau mama, vyras serga, vaikas kosti, trūksta, kad aš sirgčiau ir labiau vaiką susargdinčiau, dar dėl pieno pabijojau ). Žodžiu mergužėlė kone trenkė ragelį, pareiškusi, kad ekipažas siunčiamas ir ką, po kelių minučių prisistatė tiesa, vis tiek kalta likau jokie argumentai nepadėjo.


Užtat vyras pradžiugimo miela smulkmena :)


Ir aš tave :)*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą