08 liepos 2015

Havajiečių h‘opono pono metodas


Štai tos magiškosios 4 frazės:

Aš labai atsiprašau.

Atleisk man.

Aš myliu tave.

Dėkoju tau.

Ką reiškia šie žodžiai? Tikriausiai daugelis pagalvojo, kad kuo puikiausiai supranta jų reikšmę, bet ar tikrai? Dažniausiai tai tik žodžiai, o tikroji jų reikšmė pamirštama.

„Aš labai atsiprašau“ – tai žinutė skirta savo aukštesniajai sąmonei. Ja norima išreikšti apgailestavimą, kad jį užvaldė vadinamosios negatyvios programos.

„Atleisk man“ – tai vidinio balso prašymas atleisti sau pačiam.

„Dėkoju tau“ – tai h‘opono pono metodas, naudojamas išreikšti dėkingumą už pagalbą ir paramą, sprendžiant problemas.

„Aš tave myliu“ – tai frazė, padedanti pasiekti tokią būseną, kai viskas, kas buvo, tampa nebesvarbu. Ištarus šią frazę tarsi iš naujo atkuriamas ryšys su dieviškąja esybe.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą