01 lapkričio 2013

Gyvenimiškieji baubai arba gelbėkime plaukus

Visą gyvenimą turėjau puikius plaukus, kol vieną dieną mano puikybė baigėsi (na, dažniausiai taip ir būna išpuikėliams :D). Tai va, ištiko mane bėdulė-labai suprastėjo plaukai. Viskas prasidėjo po gimdymo. Kažkaip iš pradžių lyg ir viskas buvo gerai, o paskui plaukai ėmė stipriai slinkti, labai greitai riebaluotis ir šiaip, net plaukų "įpročiai" pasikeitė (turiu omenyje tiek vaizdą, tiek jų gulimą). Na, mane "paguodė", jog taip dažnai nutinka po gimdymo. Susitaikiau. Juk aš ne išimtis :). Apsišarvavau kantrybe, nusipirkau "dilgėlių ekstrakto" bei išgirtųjų "Rasos" produktų plaukams trinkti ir ėmiausi plaukų gaivinimo operacijos. Pradžioje lyg ir jaučiau pagerėjimą, nors dabar galvoju, jog tai buvo daugiau noras pamatyti tai ką noriu matyti. Po kelių mėnesių, nesulaukusi norimo rezultato ryžausi tonuoti plaukus (kuo arčiau natūralios plaukų spalvos) ir nedažyti. Viskas gal ir būtų buvę gerai, tik va bėdulė - ėmiau žilti! Kas galėjo pagalvoti, kad tokioj jaunystėj išlįs šie išdavikai. Čia mano nusistatymas nebedažyti plaukų išblėso... Pradėjau vėl dažyti plaukus. Vasaros metu plaukai buvo kažkiek atsistatę (saulė, grynas oras, vitaminai), bet dabar vėl jaučiu pablogėjimą. Imuosi veiksmų. Ir ką gi aš susižinojau ir kirpėjo bei interneto platybių:

1. Gerti papildus Pantogar.

2. Susitvarkyti mitybą (lengva pasakyt, nes aš kaip tik nusprendžiau pradėt dietą - antras pogimdyvinis džiaugsmas).

3. Dažniau šukuot - masažuot.

4. Dilgėlių nuovirai.Skalaut plaukus. Gerti.

5. Skaičiau, jog šampūnas daro stebuklus jau po dviejų kartų :) (Patarimai iš šio blog'o)

6. Negyvos jūros mineralų kaukė (Patarimai iš 53dressesinawardrobe.blogspot.com)

7. Argano aliejaus kaukės plaukų galiukams.

Pradžiai pakaks, o po mėnesio bus matyt :)

1 komentaras:

  1. Įrašas darytas prieš mėnesį, o varnalėšų šampūną atradau tik šiandien. Nsipirkau :) Ir šampųną ir kondicionieirų. Kažkodė l manaiu, kad jį rasiu ar vaistinėse prekiaujančiose rusiška kosmetika ar kokioje Eurokos (kaip, kad pirkau kaukę). Šiandien aptikau šį šampūną IKI parduotuvėje.

    AtsakytiPanaikinti